معایب مهاجرت به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh

دسترسی دشوار به مشاغل مقام بالا
در‌صورتی‌که شما به‌تیتر یک خارج از‌التحصیل کارشناسی قصد دارید به مرتبه شغلی و درآمد مالی بالایی دست پیدا نمایید بایستی بگوییم این فعل تا حد متعددی اختلال میباشد. اما در صورتی گواهی شما به فوق لیسانس افزایش پیدا نماید ریلکس‌خیس از دوران قبل‌تان به مشاغل خوب دست پیدا میکنید.

ساعت‌های محصور شغل دانشجویی
در شرایطی که شما به‌تیتر یک دانشجو در ادامه یک کار پردرآمد می‌باشید، متأسفانه می بایست بگوییم عموماً دانشجوها نمی‌توانند بیشتر از ۲۰ ساعت در هفته فعالیت نمایند؛ بدین ترتیب برایشان درآمد مالی بخش اعظمی به یار و همدم نخواهد داشت.

عدم به کارگیری از حمل‌ونقل همگانی
عموم این مرزو بوم میل چندانی به به کارگیری از سیستم حمل‌ونقل همگانی ندارد و بیشتر از خودرو فردی مهاجرت به قبرس شمالی خویش استعمال می‌نمایند. این فرمان موجب می شود تا در برخی از سلطان‌راه و روش‌ها ترافیک ساخت‌و‌ساز گردد.

نژادپرستی و تبعیض در قبرس شمالی
متأسفانه، این فرمان در بعضی از بخش ها این مرزو بوم چشم می شود که ممکن میباشد به مزاج اشخاص فرنگی خوش نیاید. اما این خلق و خوی از عمتم عموم رمز نمی‌زند.

بروکراسی اداری وقتگیر
عموماً بیشتر عمل‌ها و مراحل اداری در‌این مملکت به‌شکل دستی اعمال میگردد، براین اساس سرعت جاری ساختن کارها اداری و به فیض وصال با شکیبایی بیشتری شکل می گیرد.

احساس انزوا در قبرس شمالی
از آنجایی که‌این مملکت یک جزیره میباشد شما به‌راحتی نمی‌توانید از روش کم آبی یا این که بقیه شیوه های ارتباطی با کشورهای دیگر رابطه بگیرید.

گویش
گویش عمده و حکم دهنده بر این مرزوبوم ترکی و یونانی میباشد و لهجه انگلیسی خیلی در قبرس شمالی ترویج ندارد. این گویش‌ها در دانش سرا‌ها و مرکز ها بهتر مملکت گزینه به کار گیری قرار میگیرد و مدارسی که به لهجه انگلیسی درس دادن می‌نمایند از حیث قیمتی گران‌خیس می باشند.

عدم وجود مشاغل صنعتی در سرزمین قبرس شمالی
چرخ صنعت و اقتصاد قبرس شمالی بر محور کشتی‌رانی، گردشگری و مرکزها بهتر می چرخد. واحدهای صنعتی درین مملکت بسیار نادر بوده و اشخاصی که به قصد کارها صنعتی توشه مسافرت بسته‌اند، قبرس نمی‌تواند مهمان‌نواز نیکی دراین مورد باشد.

گرمای هوا در فصل تابستان
عموماً دمای هوا در بیشتر روزهای فصل‌تابستان بالای ۴۰ جايگاه سانتی‌گراد میباشد. در شرایطی‌که شما ازاین مقدار گرما آزرده‌خیال میشوید، معاش دایم در قبرس مطلوب شما وجود ندارد.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: